Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt Administrator
|
Wysłany:
Pią 11:48, 10 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
PS. Matt kiedy Ty cos naskrobiesz o swoim corsarzu?
Hmm może jeszcze dzisiaj
Mateo napisał: | Czyli całość około 74-75kg. Myślę ze to jest dobry wynik |
hehe no to tak jak by jechał z wami pasażer na gapę
Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Pią 11:49, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
Mateo Kat. A
|
Wysłany:
Wto 19:01, 05 Maj 2009 |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Yo,
Chciałem sobie napisać co zepsułem tym razem. A więc od początku (może nie od początku bo pewnie pare rzeczy ominę a reszte zapomnę ):
-zakonserwowałem cały dół,
-pomalowałem sprejem piecówką (temperaturowym) spawy na wydechu
-zrobilem wlot powietrza identyczny jaki jest w homologacji skody (to też musi mieć homo <hahaha>)
- wyremontowałem tylnią belkę: pomalowałem całość minią później lakierem akrylowym pomarańczowym:) do tego wszystkie flaki z hamulców sprejem piecówką,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wymieniłem również jeden cylinderek (drugi ok) oraz wyczaiłem dosć fajne odpowietrzniki: mają one dużo większy "łebek" do odkręcania, dodatkowo wszystkie gwinty zapaćkane smarem miedzianym co by można kiedyś odkręcic... Acha no i jeszcze nowe przewody stalowe, elastyczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kontynuując (trudne słowo:P ) wyczyściłem cały środek z luźnej rdzy i zapaćkałem minią:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A dzisiaj pobawiłem się w lakiernika: tylko mi lakieru brakło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniec
|
|
|
Matt Administrator
|
Wysłany:
Wto 20:51, 05 Maj 2009 |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
No proszę coś ruszyło
Chciałbym jeszcze zobaczyć ten wlot powietrza
Masz kompresor?? Jak Ci wyszło malowanie?
|
|
|
piterr Kat. C
|
Wysłany:
Pią 20:57, 08 Maj 2009 |
|
|
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia
|
no no juz nie chwal się tak.. :p
lepiej powiedz co tam za kubelki dorwales bo slyszalem ze swietny towar
PS. powodzonka na dobczycach ja odpuszczam
|
|
|
Mateo Kat. A
|
Wysłany:
Pon 17:51, 11 Maj 2009 |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
A no mam takie dwa kubełki:) Powiem Ci ze rewelacyjnie trzymają, niżej masz foto to sobie pooglądaj;)
No to tak: z racji tego ze to był ciężki tydzień w którym trzeba było zrobić auto może opisze to tak:
stare linki hamulcowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
nowe linki hamulcowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
nowe przewody hamulcowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak wyglądalo auto w sobote około godziny 16-17:
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak: wielkie podziękowania dla Tomka Kieresa za przyjazd w sobote o 20 i robote do 23 ze skodą. Dziękować Panie!!
A tutaj jeszcze jedna fota jak to sie zakurzyło wszsytko po dobczycach:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
Matt Administrator
|
Wysłany:
Pon 22:56, 11 Maj 2009 |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
no pięknie to wygląda. Podoba mi się kolor belki
Ale powinieneś się pochwalić wlotem
Drut roku
|
|
|
Mateo Kat. A
|
Wysłany:
Wto 9:18, 12 Maj 2009 |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Drut nie drut, taki sam jest w homo i taki musi być, a obklejony taśmą po to żeby mi do środka nie napadało bo nie miałem w silikonu w sobote zeby przejechać boki.
|
|
|
Mateo Kat. A
|
Wysłany:
Czw 20:40, 23 Lip 2009 |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Witam, chciałbym zakomunikować że dalej buduje i tak:
-rozebrałem sobie cały przód tzn silnik i skrzynia sa tam gdzie były bo nie przyszedł na nie jeszcze czas, ale zawieszenia już niema:
tutaj oto widać pomalowane sanki zawieszenia oraz wachacze, elementy te zostały dodatkowo obspawane przez Przema za co wielkie dzięki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Idzmy dalej: tutaj oto wyczyszczony, tzn narazie zdrapana cała konserwacja nadkola przedniego lewego (prawy jutro), bardzo fajnie teraz widać gdzie wyszła rdza (głownie spawy) ale również miejsca niespodzianki oraz jedna czy dwie dziury do zaspawania:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz czas na mój patent:D Oto zwrotnica z nawierconymi blachami-osłonami tarcz hamulcowych, tam w jednym miejscu widać przerwe ale to tak ma być ze względu na to ze bede doprowadzał tam powietrze aż ze zderzaka:
[link widoczny dla zalogowanych]
A no i tak dla hecy oto głowica od CC700 po planowaniu i przeczyszczeniu kanałow:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
Matt Administrator
|
Wysłany:
Czw 21:44, 23 Lip 2009 |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
wow coś się ruszyło Tak jak poprzednio. Bardzo mi, się podoba kolorek tego zawiasu Kiedy ona była spawana co już ją rdzą pożera?
|
|
|
Przemo Administrator
|
Wysłany:
Czw 22:05, 23 Lip 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 835 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wieliczka
|
nie kiedy byla spawana, tylko kiedy była malowana [nie była ] dlatego taki efekt ..
|
|
|
Mateo Kat. A
|
Wysłany:
Pią 7:08, 24 Lip 2009 |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
A no bo spawy to najlepiej odrazu było by pomalować bo są bardzo podatne na rdzewienie, a ja tego nie zrobiłem Inna sprawa ze ze nie wszsystko było spalone, gdzieniegdzie konserwacja dalej była nienaruszona i dopiero ściagnięcie jej ukazało rdze na spawie.
|
|
|
Przemo Administrator
|
Wysłany:
Pią 14:28, 24 Lip 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 835 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wieliczka
|
kunszt spawacza
|
|
|
|